Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Black Bloc

      
                                                             You must go on, I can't go on, I'll go on.
                                                                                                                       
                                                                                                     Beckett 


1.
Να ξαναβρώ εκείνη την παλιά αίσθηση
  που πέρασε και χάθηκε στο πρόσωπο σου
                                                        
          κείνο το στρόβιλο
                   που σκότωνε την βαρύτητα

 2.
Πίσω από κάθε πρόσωπο ένα παλιότερο
Σε κάθε ρωγμή  εμφανίζεται μια συγκίνηση
Βραχιόλι από τρυφερές εικόνες


 3.
'Ομως δεν ξερω
 αν τώρα
αγαπάω πιο πολύ εσένα
ή το ποιήμα σου
Σα να τό’ χα πάντα σκοπό
να γεμίζω τη ζωή μου απουσίες
για να φτιάχνω ποιήματα.


4.
πρόσωπο φεγγάρι
         μ’ αφήνει το πρωί μαζί με τα όνειρα
      πρόσωπο στο χρώμα του σταριού


5.
Θέλω την μορφή σου καθαρή στο μυαλό μου
για να είμαι δυνατός
τούτο το πρωινό που μου κλέβουν


6.
Αν και παντού καραδοκεί η απόγνωση, δε θα ενδώσουμε.
Δε θα ενδώσουμε, ακόμα κι αν έχουμε ήδη ενδώσει.
Πέφτουμε και σηκωνόμαστε, ξανά και ξανά.


7.
Ξυπνάω και προσμένω το απροσδόκητο.
Κι όταν η ώρα περάσει και η λύπη έρθει  - γιατί τίποτα δεν έγινε – δε θα έχω χάσει.
Θα  έχω περπατήσει με τα μάτια ανοιχτά. Θα έχω ρουφήξει κάθε εικόνα.
Μου έδωσες την εγρήγορση του μυαλού και της καρδιά, άμυνα 
μπροστά στη φθορά.
Δεν είναι λίγο
   ακόμη κι αν ήθελα από σένα πολύ περισσότερα


8.

Να τα πιάσεις όλα απ´ την αρχή
Όχι δέκα χρόνια πιο νέος
ακόμα πιο παλιά
στη παιδική ηλικία
και πιο πίσω
πριν τα πρόσωπα πάρουν το σχήμα
της αγάπης και της απώλειας


9.

 πόσος αγώνας πάνω απ’ το χαρτί
   να μεταμορφώσεις τα υλικά της καθημερινότητας
     να δώσεις ωραία όψη στη λύπη


10.
γελάω
σττα ρήγματα
της μικρής μου κόλασης


11.
Υπάρχει μια σκέψη που κρατιέμαι από πάνω της
θα ξεφτίσει
 ή θα γίνει φωτιά;
Υπάρχει κάτι που αξίζει αυτές τις άδειες μέρες
     Μια σκέψη που την είχα ανάγκη και την έφτιαξα
για σένα
    χωρίς αιδώ


12.
 Μετράω τις στιγμές δίπλα σας
σα χάντρες κομπολογιού


Η παρουσία σας φτιάχνει αισθήσεις  πυκνές σαν όνειρο
 Αν και βέβαια όλα τα όνειρα είναι θραύσματα
Ψάχνεις το νόημα και τα συνέχεια

Μισοτελειωμένες ιστορίες πάνω σε άλλες
Μισοτελειωμένες ιστορίες

Αλλά και μέρες μεγάλες σαν υπόσχεση


13.
τρίμματα μιας άλλης ζωής
ανακατεμένα με τη κοινοτοπία
Δεν τα παίρνεις είδηση


14.
στην ίδια σπείρα
ανεβαίνει η απελπισία και το χαμόγελο

Σύντροφος οι λέξεις
Ωραία γυναίκα, για σένα παλεύω μαζί τους.


15.
Δεν αρκεί
Λες πάντα
Δεν αρκεί


16.
παρά την κούραση
αξίζει η προσμονή της αγκαλιάς
που θα έρθει.
 


     

 


 

 

 

      

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου